2.10.11

Interview : Rico Tubbs

Po dlhšej odmlke sa opäť hlásime s novým rozhovorom - tentokrát sa pod paľbu našich otázok dostal headliner tretích narodenín Hochspannung párty - Rico Tubbs. Fínskeho dja a producenta sme sa pýtali na jeho cesty po svete, Fínsku hudobnú scénu, Freestylers, budúcnosť fidget housu a jeho vydavateľstvo BASS=WIN. A Rico odpovedal.



Ahoj Rico! Zo všetkého najskôr sa ti chcem poďakovať za toto interview, určite si veľmi zaneprázdnený produkciou, hraním a podobne. Prezraď nejaké zaujímavé miesta, ktoré si poslednou dobou navštívil.
V poslednej dobe som mal vystúpenia najmä v Európe a tiež som veľa hral doma vo Fínsku. Začiatok tohto roka som mal však silný kvôli turné v Austrálii, Kanade a USA, takže v lete som až tak veľa necestoval.

Aj keď tvoja hudba tak možno neznie, pochádzaš z Fínska. Ako je na tom miestna hudobná scéna? Ktoré kluby a ktorých producentov by si nám odporučil?
Scéna je tu skvelá! Veľa klubových nocí a veľkých eventov - možno až príliš veľa! Ak navštívite Helsinki, tak miesta ako YK, Playground a Kuudeslinja stoja za to, prípadne Renegade pre väčšie udalosti. Ja stále organizujem moju vlastnú noc Beatformers v Tampere, ktorú robím už trinásty rok!

JUSTICE - Audio ,Video ,Disco - RICO TUBBS & WILL POWER REMIX - download available ! by Rico Tubbs

Pre väčšinu Slovákov je Fínska hudba reprezentovaná metalovými skupinami, prípadne veľkým hitom Freestyler od Bomfunk MC's. Ale iba málo z nich tuší, že ty patríš k producentom, ktorí stáli za úspechom tejto skupiny. Ako si sa k tomu dostal?
Študoval som na rovnakej škole ako Raymond (MC) a poznal som všetkých členov kapely. Bolo to teda pomerne prirodzené, že ma požiadali, aby som sa pridal k ich živým vystúpeniam a produkčnému teamu. Bohužiaľ pre moje konto v banke som nebol nijako zapojený do samotného písania tracku Freestyler, haha.

Bol si - aspoň pre mňa osobne - jedným z hlavných predstaviteľov fidget housu. Momentálne to však vyzerá, že si sa posunul skôr smerom k dubstepu. Sú dni fidget-u už úplne za nami?
Možno fidget vo forme akú mal - raveové breakdowny a wobble bassline - je už nejaký čas minulosťou, ale to je podľa mňa iba evolúcia hudby. Teraz môžete počuť ťažké bassline-y v elektro-house, zvuky baltimoreclub-u v dirty dutch house a rave záležitosti v dubstepe. Našťastie, baví ma hrať všetky tieto žánre!

RICO TUBBS - ULTIMATE DUBSTEP PARTYMIX VOL.2 by Rico Tubbs

Čo od teba môžeme v najbližších mesiac očakávať - čo sa produkcie týka?
Takže - je to drumstepový track, môj prvý dutch house a tiež moombahcore track s názvom "Saunabelt", ktoré vychádzajú v najbližších 3-4 mesiacoch, väčšina na značke BASS=WIN. Čoskorko tiež vychádza dubstepový remix pre kapelu z L.A. "Shiny Toy Guns" a remix Huoratronovho nového singlu.

Spolu s Atomic Hooliganom vlastníš record label BASS=WIN. Aká je myšlienka tohto vydavateľstva a čo tam môžeme v blízkej budúcnosti očakávať?
Myšlienkou je vydávať akúkoľvek bass heavy párty hudbu aká sa nám páči. Tento rok nás toho čaká ešte veľa : DamnBellDoors, Submerse, L.A.O.S. album, Hooliganov nový projekt Grand Ruckus a kopec nových talentov o ktorých mnohí ešte ani nepočuli...



Tak - čítali ste to sami. Októbrový Hochspannung sa neoplatí vynechať. Line up dopĺňajú Kristee, Bad Mojo, Future Sound Of Petržalka a Michael Priest. Bude to oslava narodenín ako sa patrí. Takže si píšte - piatok, 14. október, KC Dunaj, Rico Tubbs!!

0 comments:

Post a Comment