24.3.11

Interview : Detboi

Pred zajtrajšou Hochspannung! párty tu máme pre vás jeden rýchly rozhovor s headlinerom tohto večierku. Rozhodne si Detboiov set nenechajte ujsť, bez pochyby bude veľmi rozmanitý a pestrý!



Tvoja hudobná minulosť je vcelku zaujímavá, s MTV atď. Môžeš prezradiť trochu viac o tvojich začiatkoch?
Bol som malý raver, keď som bol mladší a stále som sa zaujímal o to, kto príde do UK, na koho by som sa mohol ísť zabaviť. Prodigy, Moving Shadow / Rob Playford boli moje hlavné zdroje inšpirácie v tom čase.

Tvoj album "Curse Of The Voodoo Drums" je pomerne rôznorodý - rovnako ako tvoja produkcia a dj sety. Myslíš si, že práve rozmanitosť je tvoja výhoda, alebo sa môže zmeniť na nevýhodu, trebárs keď sa snažíš získať zmluvu s nejakým vydavateľstvom?
Nuž, myslím si, že práve rôznorodé hudobné chúťky mi pomohli dostať sa na label ako Cheap Thrills. Moja myseľ sa rada vydáva po nových chodníčkoch, takže si rád vlastnoručne vyskúšam hudbu čo ma baví.





V dobe keď producenti radšej vydávajú EPčka ako albumy si sa ty rozhodol inak. Aký je koncept tvojho albumu?
Za albumom som bemal žiadny skutočný koncept alebo zámer. Vrátil som sa z turné po Japonsku a jedného večera som prechádzal hudbu, čo som hral. Bolo tam toľko rôznych štýlov, od bass, garage, electro, dubstep, disco a ja som sa rozhodol spraviť niečo čo by odrážalo čo hrávam na mojich živých vystúpeniach.

Kedže sú tvoje chute naozaj pestré, aký zvuk ťa momentálne baví najviac?
Jungle!!!!!

Veríš vo voodoo? :)
Nie som si istý, ale Ouija Boards ma trocha vyvádzajú z miery!

Tvojich momentálnych top 5 ?
1. Detboi & Baxta - Bounce with me
2. Jack Beats - Elevator Music
3. Baxta - Keep You
4. Lorcan Mak - Acid House
5. Detboi - Stabbinz


0 comments:

Post a Comment