13.11.09

☆ Polymorphic ☆

Rusko preberá vedenie. Ďalší človek len potvrdzuje, že ten, kto sedí v štúdiu s Proxym môže vyprodukovať len a len dobrý zvuk. Gmail mi zasa pomohol v rozhovore. Polymorphic (P). Dobroye utro!

1. Aké je tvoje reálne meno, tvoj vek ?

P : Oleg Kazakov, mám 29 rokov.

2. Prečo "Polymorphic" ?

P : Ani neviem, asi to prišlo samo, spontánne. Klikol som si na Google a hľadal som zaujímavé slova.

3. Proxy ?

P : Proxy je môj kamarát a učiteľ zároveň. Najviac času spolu trávime v štúdiu diskutovaním o tom, akú dáme basovú linku, činely, kopáky alebo synťák. Stále ho poprosím o pomoc, pretože je to veľmi skúsený človek čo sa hudby týka.

4. V tvojich skladbách počuť inšpiráciu z drum'n'bassu. Tvoja múza ?

P : Ó áno. Drum'n'bass je najtvrdší žáner elektronickej hudby. Bassline čerpám len z d'n'b. Potom už len pridať trocha ruskej energie :)

5. ABBA alebo Boney M ?

P : Boney M !!!

6. Nástroje s ktorými pracuješ ?

P : Používam veľmi veľa typov synt., VST-pluginy, rôzne programy a hardware. Nedokážem ich dokonca ani spočítať. Neprestanem hľadať nové veci na podporu môjho zvuku.

7. Mako Records ?

P : Je to internetový label, ktorý sme si s Proxym a ďalšími kamošmi založili. Počítam s tým, že moje nové EP výjde práve na tomto Mako ! Mimochodom, nedávno k nám do štúdia zavítal chalan, ktorý si hovori "The Mould". Jeho zvuk je úžasný !

8. Plány do budúcna ?

P : Tvoriť hudbu, ktorá sa mi páči a ktorá poteší ľudí.

mp3 : Polymorphic - Technomusic (mediafire)
Beastie Boys - Intergalactic (Polymorphic remix)
Polymorphic - Move Faster (rapidshare)

0 comments:

Post a Comment